Sunday, May 24, 2015

Konkurssi lõpp

Viimased ilmad on soosinud liikumist õues. Eile käisin SEB Maijooksul. Koos sõbrannaga läbisin 7 km käimist. Viimasel hetkel otsustasin käimise kasuks. Olen küll jooksuusku, kuid huvitav oli läbida distantsi rahulikumas tempos. Nüüd on mul pääse juba SEB Sügismaratoniks. Suvi möödub puhates ja joostes. Esimest korda sel aastal sain ka rulluisud alla.
Homme on päev, kus saadan endast fotod ja mõõdud, mille olen saavutanud kahe kuuga. Olen ise nii põnevil kuna peeglist näen ammu uut mina. Nüüd veendun, et see on kõik on tegelikus. Ma poleks seda kõike saavutand, kui ajakiri Hers poleks seda väljakutset esitanud. See üleskutse oli kindlasti paljudele naistele motivatsioon enda harjumusi muuta. Olen väga õnnelik. Sillutasin endale tee, mida tahan edasi jätkata ja iga kord, kui tahan libastuda, siis meenutan seda algust, mille vastu võtsin. Tahtejõudu mul jagub. Varsti kuulete minu tegemistest veel.

No comments:

Post a Comment