Saturday, May 2, 2015

Mai

Aeg lendab nii kiiresti. Täna juba uus kuu. Kuu lõpp väsitas mind. Käisin aprillis RMK Kõrvemaa kevadjooksul läbimas 6 km, kus saavutasin 198 koha 694-st. Naiste arvestuses olin 61 ja eraldi veel naiste vanusekategoorias 37. Pole paha. Hommikul sadas vihma ladinal ja tee äärsed ning metsad olid autodega täidetud. Vahetusriided ja jalanõud olid kaasa pakitud. Minu nr oli 2205.

Ilm tegi meeleolu kurvaks, sest olin valmistunud vastu võtma päikest ja kuiva rada. Hommikul hakkas juba kõhus keerama. Tuli sisse võistlushirm. Lõpuks mõtlesin, et läbin raja kõndides, kui teisiti ei suuda. Mulle üllatusena oli rada väga hea ja olgugi, et pole seda varem läbinud. Mäest ülesse ja alla. Terve raja jooksin läbi ja viimasel kilomeetril tegin veel kiirendust. Tahtsin joosta mõne jooksjaga ühes tempos, aga mulle ei sobinud ja aina läksin üksi edasi. Minu aeg oli 34:01. Ma ei uskunud, et nii hea aja saan. Olin väga rahul oma tulemusega. Tundsin ennast nii hästi nagu polekski jooksnud. Nii kerge tunne oli. Nüüd ootab mind ees SEB Maijooks. Mida tahan läbida ajavõtuga. Eelmine aasta jäin samal päeval haigeks (palavik) ja oleksin peaaegu haigest peast jooksma läinud, kuid viimasel hetkel jäin siiski koju ennast ravima. Ootan põnevusega 7 km läbimist. Seni käin jooksmas ja jalgrattaga sõitmas, et hoida end liikumises.
 
Uus kuu hakkas pihta patustamisega. Nimelt käisime sünnipäeval ja siis oli vaja kook kaasa teha ning neid sünnipäeva roogasi ei saanud kohe mitte maitsmata jätta. Käisin ka hommikul laadal ja sealt ostsin kuivatatud õunu, hapendatud kurki, mett, sinki, maasikaid ja puuviljaleiba, mis sai minu lemmikuks. See oli väga maitsev. Seda ma ei jaganud kellegiga. Õhtul koju jõudes painasid mul süümepiinad ja läksime lastega ratastega sõitma. Sõitsime 8 km. Hea lõpp päevale.

No comments:

Post a Comment