Saturday, January 16, 2016

Ma teen seda jälle

Kindlasti küsite, et mida ma jälle teen? Nimelt võtan uuesti osa järgmisest BeFit 2016 vormi treenimise konkursist. Ajakirjast "Fitness naisele" lugesin ma sellest konkursist. Kuna olin kevadel sellest osa võtnud ja väga hea laengu saanud, siis otsustasin sel korral vahele jätta. Kui lähenes viimane registreerimis kuupäev ei suutnud ma vastu panna ja täitsin ankeedi ning saatsin koos piltidega ära. Ma tegin seda jälle :) Enam taganemisteed pole. Suvel olin peale konkurssi väga heas vormis. Ma ise vähemalt tundsin ennast hästi. Tuli sügis ja siis talv koos paksu lumega. Kilod lisandusid nagu lumi taevast alla. Käisin küll jooksmas ja jõusaalis, kuid ainuüksi sellest jäi väheks. Seepärast proovin tagasi saada uuesti trenni- ja toitumisrežiimile, mida jälgisin kevadel. Seda loomulikult juba parandatud kujul. Kuidas toimida teisiti et vormida oma keha propotsioonidesse.

Mul jääb üle vaid soovida kõikidele võistlejatele, kes on minuga sama teekonna vastu võtnud, jaksu ja jõudu sel kahel kuul vastu pidamiseks.

No comments:

Post a Comment